Marketing


De inzet van het internet is strategisch en een belangrijke meerwaarde voor uw communicatie en uw dienstverlening. Onze communicatiemiddelen zijn afgestemd op de doelgroep en vanuit onze ervaringen met die doelgroep hebben we meer aandacht voor strategie, interactie en conversie. Zodoende ontwikkelen wij professionele communicatiemiddelen die echt werken. Dit resulteert in een communicatieplan voor de diverse doelgroepen, goede campagne-ideeën en de ontwikkeling van verstaanbare documenten zoals brochures en nieuwsbrieven.

Reguliere marketing in de zorg schiet tekort

'Vol overtuiging gekozen worden' vraagt dus om goede marketing. Toch is reguliere marketing in de zorg niet genoeg. Gezondheidszorg is complex, met zijn specifieke wet- en regelgeving en de vele belangen die een rol spelen bij besluitvorming.

Overzicht is nodig naast inzicht

Kortom, marketing en marketeers met inzicht en overzicht zijn nodig. Inzicht in de motivaties van de doelgroepen en in de eigenheid van de organisatie. Overzicht over alle relevante betrokkenen, omstandigheden en ontwikkelingen, omdat deze zeker zo bepalend zijn voor succes als de authentieke verbinding tussen doelgroep en organisatie, tussen mensen en merk.

Kwaliteit vormt fundament

Een goede kwaliteit van medische producten en zorg is het fundament waarop de marketing voortbouwt. Marketing mag nooit de plaats van kwaliteit innemen. Tegelijkertijd vinden we het onderscheid steeds minder in kwaliteit: verschillen worden kleiner of kwaliteit is gewoonweg maar moeilijk te bepalen.

Betere keuzes in de zorg mogelijk maken

Wij geloven dat de beweging naar bewuste keuzes de zorg als geheel naar een hoger niveau tilt. Wij ondersteunen dan ook graag iedere organisatie met de ambitie om 'vol overtuiging gekozen' te worden en de moed heeft dingen anders te doen.